Använder VPN när jag loggar in på pokemon home på mobilen

Hej, jag var ansluten till en VPN-server i ett annat land och glömde av misstag att stänga av den när jag loggade in på Pokemon Home på mobilen och ställde in platsinformation för den (vilket förmodligen skiljde sig från vad min IP visade). Undrar bara om detta kan strida mot TOS eller om de kan ha problem med platsinfo eller flera IP-adresser? Jag läste någonstans att ett av deras kriterier för att spärra konton för ett tag sedan var att flera personer/IP-adresser använde ett konto, vilket är min oro.

Säkert kan man inte bli bannad för något sånt, eller hur? Jag vill inte förlora mina flera års samling av Pokémon för en dum anledning som detta.

Hej. Vi vill påminna alla om att DM-handlar INTE är tillåtna i denna subreddit. Om du går över till DM-handlar kan du bli bannad! Håll allting offentligt, posta alla bilder på din profil eller länka till en bilddelningstjänst som Imgur om det behövs. Om du ser någon bryta mot reglerna, var snäll och rapportera dem. Fullständiga regler finns här.

Jag är en bot, och denna åtgärd utfördes automatiskt. Kontakta gärna oraklet för denna subreddit om du har frågor eller funderingar.

Jag är inte säker på om det bryter mot TOS, men jag har aldrig haft några problem med det. Jag använder Pokémon Home i en emulator på PC som har VPN, och min plats är helt annorlunda än min faktiska plats. Hittills har jag klarat mig.

Oh okej, tack för att du delar med dig.