Alla Mountain Dew WoW belöningar och produktpoängvärden
Vilt,
War Within Epic Edition kommer att vara fyra 12-pack
Inte så många poäng att få cykeln som jag förväntade mig, ärligt talat.
Gissar att jag köper några doritos-påsar inom en snar framtid.
mellan de 3 tmogs och cykeln skulle jag behöva 1500 poäng
Nu behöver jag bara spendera min lön på flygbiljetter till USA och några fler dollar på läsk
Tack Blizz!
Försöker lösa ut färden… sitter fast på laddning.
Jag förväntade mig mer än tusen poäng för cykeln. Detta är mycket mer hanterbart.
Ingen säger hur det fungerar, kopplar du battlenet till mountain dew och får automatiskt saker i wow när du löser in produktkoder, eller får du en battlenet-kod efter du löst in produktkoden, för användning i andra regioner utanför USA?
Som… jag vet att folk klagar på detta, men jag minns att jag drack några gallons pepsi för en hatt och t-shirt. Jag fick aldrig jet-en tho.
Bro, Europa blir bortskjuten.
Dang… För tråkigt jag slutade dricka läsk lol. Kanske jag ger kontoret en present om det bara är en 12-pack för att få cykeln lol.
De 2 game fuel 12pks är den bästa poäng per dollar värdet av alla deras listade produkter.
Safeway har 12pks för köp 2 få 2 gratis
Om någon ger mig koden för färden, kan jag lösa in den i Kanada?
Kan dessa lösas in på europeiska konton?
Kan ni hjälpa mig att få detta att funka. Jag är en guildmästare som köper 38 lådor för poäng från Mountain Dew som en gåva till några av mina guildmedlemmar. Jag tillbringade 500 dollar och varje låda jag köpte hade tomma koder. Jag har kontaktat Mountain Dew flera gånger och de vägrar svara mig. Imgur: Internet magi
När jag såg de första tre trodde jag för en sekund att vi skulle få Doritos-tabards.
Jag tycker att Final Fantasy 14 bör tas upp i detta fall och det är värt att nämna att spelet. De gjorde detta i FF14 och hade en färd kallad “Mountain Zu” en lek på Mountain Dew förstås men problemet är att den faktiskt sålde slut. En digital färd sålde slut så det finns en stor chans att Blaze-cycle och de andra också har någon sorts nummer innan de också blir otillgängliga. Så bäst att göra det tidigt om du vill ha något av dessa.
Hur gör man detta? Man köper bara mountain dew och det ger dig koder?
Så TWW kommer att vara värt som 15 dollar läsk? Efter att folk spenderat 100 dollar för att spela 3 dagar tidigt? Låter rättvist. Som en dum skatt.
Hur mycket är ett Baja Blast värt från Taco Bell?