det här är en live diskussionstråd för alla samtal om dag 2 av MAMA 2023. ha kul och var inte oartig mot andra grupper!
(om du undrar varför detta inte är en livechatt, reddit tar bort livechattar den 4 december och jag ville inte ta några chanser)
det här är en live diskussionstråd för alla samtal om dag 2 av MAMA 2023. ha kul och var inte oartig mot andra grupper!
(om du undrar varför detta inte är en livechatt, reddit tar bort livechattar den 4 december och jag ville inte ta några chanser)
Kan jihoon också få en tur att ta emot priset och prata snälla
Jag är mållös, besviken och ledsen att de andra medlemmarna är mitt i
redigera: det hade varit enklare och coolare att bara bli flint
Jag vet inte ens vad jag ska säga? Och vad kan man ens säga nu. Jag följer också andra grupper på X. Det gör ont att se hans namn bli dragen på min tidslinje och jag kan inte ens försvara honom.
Jag tittar om det flera gånger nu. Jag älskar vokalen som vanligt. De är den första gruppen där backtrack knappt finns. Jag önskar att de använde handmikrofonen dock, huvudmikrofonen är mycket svårare att kontrollera volymen med.
Ändå älskar jag Jihoons adlib och sänkningen av BonaBona öppningen. Påminner mig lite om I love You.
Vill verkligen att de inte klipper till publiken under danspausen.
Japanska fans är något annat. Älskar fanchanten.
Du menar att ingen i deras team gick online igår och såg alla kommentarerna om hans hår???
Och säkert någon gjorde det… så ingen hade modet att säga något till honom?
Varför Hyunsuk? Varför?
Jag är så trött på detta Hyunsuk-drama. Jag hade en skitdag och detta gör det bara värre. Gud, det är som att titta på en tågkrasch.
Det verkar som att kamerorna undvek suk också. Många Jihoon-bilder
Hörde ni den ikoniska bona bona fanchant??? Jag älskar den så mycket. Japan kungar!
Grattis till Jisoo! Flower förtjänar allt \~\~