#2236 - Skydda våra parker 13
Ari, Mark, Shane och McCusker utan Joe i Joes studio med Jamie vid rodret skulle vara fullständig kaos.. Joe måste låta dem vara få tokiga och sluta prata om covid, vänster och att bryta ner komedin. Dessa avsnitt brukade vara tokiga och roliga nu är de bara fulla och lyssnar på att Joe återanvänder samma argument från de senaste 4 åren medan de nickar och säger ja…
Jag vill ha ett annat Shane & Matt-avsnitt
1:34:54 Normands klocka piper
Epstein dyker upp och Joe duckar inte för att han ska säga Epstein och Trump i samma mening trots att nyligen inspelningar visar att Epstein kallade Trump sin bästa vän, men han antyder också att Epstein’s klienter förmodligen blev lurade till att bli pedo-sexhandlare.
Man jag är klar
Vad är skämtet Shane skrev för Tonys roast?
Jag tror de slutade ladda upp dessa på YouTube lol. De ville kunna spela musik utan att få upphovsrättsstraff eller skämta om vad som helst utan att det skulle flaggas. Jag minns att Mark gjorde ett förintelse skämt i de första 30 sekunderna i det senaste.
Jävlar varför är Joe så outhärdlig mot Jamie när han försöker hitta saker.
Min kusin har stora tuttar och vi nästan kysstes på Thanksgiving
Joe, som vanligt, tar bara saker ur arslet – “De hade redan skrivit historier” – “Vem?” – “Media”. Okej Joe, bra källa till att jag lät det här skiten ske.
Även dubbelmoralerna – sonen till Biden som arbetar i Ukraina är dåligt. Miljarder från Saudi till Kushner och varumärken från Kina för Ivanka – allt är okej och mycket normalt. Det är så tröttsamt att se någon så ensidig.
Första avsnittet av detta jag någonsin behövde slå av. Joes viftande konspiration och politiska skit är bara en sådan besvikelse att lyssna på. Det är inte intressant, roligt eller sant…
Allvarlig fråga, får Joe betalt för att spruta ur sig den här ständiga skiten, eftersom det verkar vara huvudmålet i varje avsnitt, oavsett gäst. Bara Biden det, Harris det, falska statistiker här, skitsnack konspiration där…
TRIST
Ett av få av Joes avsnitt nu för tiden som jag vet att jag kommer att sitta igenom 100% från början till slut innan det ens börjar.
Joe måste verkligen sluta försöka vara rolig i dessa. Det blir pinsamt.
Jag älskar hur Shane tror att en kärnvapenubåt är en ubåt med kärnvapen
Det är nedslående hur mycket bättre de brukade vara
Joe kl 21:05
“Här är grejen, dude, om du har en kille som vill hitta all korruption och vad som hände 2020 …”
Uh, påminn mig igen vem som var president 2020?
Direkt in i Biden-ukraineskiten. Bra jobbat Joe.
Skippa framåt – mer politik.
Skippa framåt – LA var bra innan den blev woke.
Skippa framåt – mediernas psyop försöker ta ner Trump
Jag är klar med detta haha
Shane är för smart för att gå på detta också
Republikaner rensade Biden från alla felaktigheter för att avskeda den ukrainske åklagaren.
Joe är en jävla idiot.
Undrar om Shane nämner regz i detta
Även dessa har blivit ohållbara att se