#2236 - Protect Our Parks 13

#2236 - Protect Our Parks 13

Ari, Mark, Shane och McCusker utan Joe i Joes studio med Jamie vid rodret skulle vara totalt kaos.. Joe måste låta dem bli lite tokiga och sluta prata om covid, vänster och att bryta ner komedin. Dessa avsnitt brukade vara fåniga och roliga, nu blir de bara fulla och lyssnar på Joe recyklera samma argument från de senaste 4 åren medan de nickar och säger ja…

Jag vill ha ytterligare ett Shane & Matt-avsnitt

1:34:54 Normands klocka tjuter

Epstein tas upp och Joe gör inte bara en matrix-inspirerad undanmanöver genom att undvika att använda orden Epstein och Trump i samma mening, trots nyligen inspelade avsnitt där Epstein kallar Trump sin bästa vän, utan han antyder också att Epsteins klienter förmodligen lurades in i att bli pedosexuella sextraffickers.

Jag är klar

Vad är skämtet Shane skrev för Tonys roast?

Jag tror de bara slutade ladda upp dessa på YouTube lol. De ville kunna spela musik utan att få copyright-straff eller skoja om vad de vill utan att det blev flaggat. Jag minns att i det senaste Mark gjorde en holocaust-skämt inom de första 30 sekunderna.

Jävlar varför är Joe så outhärdligt jobbig mot Jamie när han försöker hitta grejer.

Min kusin har stora bröst och vi nästan kysstes på Thanksgiving

Joe som vanligt drar skit ur arslet - “De hade redan skrivit berättelser” - “Vem?” -“Media”. Okej Joe, jättebra källa att jag hittade på detta.

Också dubbelmoral - Biden-sonen som jobbar i Ukraina är dåligt. Billions från Saudi till Kushner och Ivanka varumärken för Kina - allt är okej och väldigt normalt. Är trött på att se någon så ensidigt.

Första avsnittet av detta jag någonsin tvingades stänga av. Joes vimsiga konspirationer och politiskt skitsnack är bara en sån besvikelse att lyssna på. Det är inte intressant, roligt eller sant…

Seriöst, får Joe betalt för att spruta ur sig det här konstant skitsnacket, eftersom det verkar vara huvudmålet för varje avsnitt, oavsett gäst. Bara Biden detta, Harris det, fejkade statistik här, skitsnackkonspiration där…

Tråkigt

Ett av de få avsnitt med Joe den sista tiden som jag vet att jag kommer att sitta igenom 100% från början till slut innan det ens börjar.

Joe måste verkligen sluta försöka vara rolig i dessa. Det blir pinsamt.

Jag älskar hur Shane tror att en kärnvapenubåt är en ubåt med kärnvapen

Det är besvikelse hur mycket bättre de brukade vara

Joe vid 21m 05
“Här är saken, gubbe, om du har en kille som vill hitta all korruption och vad som hände 2020 …”

Eh, påminn mig igen vem som var president 2020?

Rakt in i Biden-Ukraina-skämtet. Bra Joe.

Skippa framåt - mer politik.

Skippa framåt - LA var bra innan det blev woke.

Skippa framåt - media psyop som försöker fälla Trump

Jag är klar med detta lol

Shane är för smart för att gå med på detta också.