Hur mycket billigare är Indien egentligen? Är det värt de små besparingarna?
Niantic-webbutik metod 5 är bara för android?
Var och hur kan jag få förbetalda kort för iOS?
Om något inte fungerar, har vi skapat en support-discord: här
EDIT: fixade länken
Funkar Indonesien-metoden för exempelvis fortfarande för Turkiet? Jag köpte ungefär 200 tl i Google Play-presentkort men kunde aldrig skapa ett konto så de ligger bara där och jag skulle vilja använda dem
Detaljerat som alltid, herr Tasty
Enkelt och billigt sätt utan att betala extra är iOS och Indien-metoden?
Någon som har problem med att skapa ny Apple ID? Jag har försökt utan framgång i 3 dagar nu.
Vilket land är bäst/billigast och fungerar som av 1 juni 2024??
Galaxy Store-version
Jag använde webbutik-metoden men jag har märkt att de måste ha ändrat hur de upptäcker var ditt konto köper ifrån eftersom det inte längre fungerar, jag har tvingats gå tillbaka till den gamla familjebutik-metoden men jag måste betala skatt på den så det är dyrare.
Jag tror att Indonesien-metoden inte längre fungerar.
Några bra koordinater för att få mynt? Indonesien eller Brasilien?
Har Metod 4 slutat fungera?
Jag köpte ett presentkort på Amazon och har inte fått koden än, det står bara att varan har skickats.
Funkar metod #4 fortfarande? Jag har problem med att lägga till mitt kreditkort med en indonesisk adress. Snälla.
Hej, den indonesiska familjegruppen verkar inte fungera. Jag vill prova att använda ett brasilianskt kort men när jag väljer “Brasilien” säger Google att jag måste ha ett “skatte-ID”. Finns det något annat land jag kan testa? Tack
Pakistan fungerar men är för dyrt
Mexico är bättre, men för dyrt
Vietnam fungerar inte (fel vid försök att köpa)
Colombia fungerar inte
India iTunes fungerade för mig ikväll.
Gjorde den första metoden igår på iOS med framgång. Fick ett köpfel (1) idag och ska kontakta iTunes support.
Yo jag skickade pengar till Gopay men Gopay dyker inte upp i mina betalningsmetoder
Vad gör jag nu?